13 listopada 2023
20. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 6 grudnia każdy z nas może zostać Świętym Mikołajem
Mikołajkowy Blok Reklamowy jest dla nas nieodłącznym elementem świąt. W tym roku Polsat do akcji, zaprosił aż 20 Mikołajek i Mikołajów – prezenterów, artystów i dziennikarzy, by jeszcze mocniej podkreślić najważniejszy komunikat – im więcej widzów obejrzy nasz blok, tym większą kwotę przekażemy na rzecz pomocy podopiecznym Fundacji Polsat.
Zasady bloku pozostają niezmienne. Koszt emisji 30. sekundowego spotu wynosi 2 grosze za każdego widza, który go obejrzy. Sprzedaż reklam w Mikołajkowym Bloku Reklamowym będzie wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement.
20th edition of the Santa Claus Advertising Block.
On 6 December, each of us can become Santa Claus
For us, the Santa Claus Advertising Block is an integral part of the holidays. This year, Polsat took action and invited as many as 20 male and female Santa Clauses – presenters, artists and journalists – to further highlight the key message: the more viewers watch our block, the higher the amount that we will donate to help patients under the care of the Polsat Foundation.
The rules of the block remain the same. The cost of broadcasting a 30-second spot is 2 grosz for each viewer who watches it. Sales of advertisements in the Santa Claus Advertising Block will be excluded from general sales and the price of an advertising spot will depend on the audience size in the whole population monitored by Nielsen Audience Measurement.