18 listopada 2024
21. Mikołajkowy Blok Reklamowy
Z dumą zapraszamy do udziału w 21. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, który stał się nieodłącznym elementem świątecznej tradycji. To wyjątkowy czas, gdy reklama łączy się z misją niesienia pomocy potrzebującym dzieciom, wspieranym przez Fundację Polsat. W tegorocznej kampanii będziemy podkreślać to, co w świętach najcenniejsze – zdrowie i troska o najbliższych. Przez ostatnie dwie dekady zebraliśmy ponad 27 milionów złotych na rehabilitację, leczenie oraz remonty szpitali.
Opłata za 30-sekundowy spot wynosi 3 grosze za jednego widza, który go obejrzy. Cena reklamy uzależniona jest od wyników oglądalności całej populacji, monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement. Blok jest wyłączony z ogólnej sprzedaży reklam, co podkreśla jego wyjątkowy, charytatywny charakter.
O tegorocznej akcji:
Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna inicjatywa Telewizji Polsat oraz biura reklamy Polsat Media, której przyświecają dwa cele: wywołać uśmiech na twarzach dzieci i jednocześnie zebrać jak najwięcej pieniędzy, które pomogą w rehabilitacji podopiecznych Fundacji Polsat oraz w remontach placówek medycznych. Kultowy już blok reklamowy zostanie, jak co roku, wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 tuż przed wieczornymi Wydarzeniami. Do akcji pomocy dzieciom włączyły się gwiazdy Polsatu między innymi: Paulina Sykut-Jeżyna, Patrycja Kazadi, Julia Żugaj, Maciej Kurzajewski, Maciej Rock czy Krzysztof Ibisz.
W rolę Mikołaja ponownie wcielił się Piotr Gąsowski. Głównymi bohaterkami spotu reżyserowanego przed Adriana Chudka są dwie siostry, Karolina i Weronika z Głogowa. Historia młodszej z dziewczynek, Karolinki, która od urodzenia jest podopieczną Fundacji Polsat, jest niezwykła. Jeszcze w łonie matki dziewczynka przeszła poważną operację rozszczepu kręgosłupa nieinwazyjną metodą fetoskopową, przeprowadzoną pierwszy raz w Polsce właśnie dzięki pomocy Fundacji Polsat.