24 marca 2025
Nowy format w portfolio Polsat Media display - Vscreening
W lutym 2025 miała miejsce premiera nowego formatu w portfolio Polsat Media display - Vscreening (Expand Video Full Page). Format ten zapewnia pełnoekranowe doświadczenia z konsumpcji treści reklamowej Video-In-Banner. Po wejściu w interakcję z kreacją inicjującą, użytkownik ma możliwość obejrzenia wideo na pełnym ekranie. Dzięki temu rozwiązaniu reklama staje się wciągającym przeżyciem, które przyciąga uwagę odbiorców i pozwala na maksymalne zaangażowanie, co przekłada się na uzyskanie bardzo wysokich wskaźników efektywnościowych (CTR, VA, etc).
Format został wprowadzony, aby rozszerzyć ofertę Polsat Media Display i umożliwić markom wykorzystanie pełnoekranowego wideo w kampaniach online, zapewniając bardziej dynamiczną formę przekazu. Szybko znalazł uznanie w oczach reklamodawców. Kampania uzyskała bardzo wysokie wskaźniki, np. CTR powyżej 0,6% (klik uzyskiwany jest dopiero na kreacji po rozwinięciu).
Link do testu realizacyjnego znajduje się pod adresem:
https://www.interia.pl/#adtester2023_67c590b477052b3e1560d45d