Ponad 2,4 mln złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat

09 grudnia 2024

Ponad 2,4 mln złotych dla podopiecznych Fundacji Polsat

Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami aż 3,4 miliona widzów*, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

 

Akcja odbywa się corocznie w okresie przedświątecznym, co ma na celu dodatkowe podkreślenie wartości dzielenia się i pomocy innym w tym szczególnym czasie.
W ostatnich latach Mikołajkowy Blok Reklamowy zyskał na popularności, angażując coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy Blok Reklamowy jest zatem ważną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci
w potrzebie.

 

21. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jak co roku pokazała, że możemy liczyć na wyjątkowe zaangażowanie naszych reklamodawców. Dzięki współpracy działów sprzedaży w Polsat Media i firm biorących udział w akcji, udało się zgromadzić imponującą kwotę. Szczególnie cieszy nas obecność nowych partnerów, którzy w tym roku dołączyli do inicjatywy. Wspólnie pokazujemy, że pomaganie ma prawdziwą moc i idealnie wpisuje się w magię nadchodzących świąt. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu.

 

W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:

 

Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonald’s Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., Pepco Poland Sp. z o.o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska ”MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

 

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

 

 

Over PLN 2.4 million for the beneficiaries of the Polsat Foundation

 

The charitable campaign by Telewizja Polsat (Polsat TV) and the Polsat Media Advertising Office once again has yielded a very good result. This year, the Santa Claus Advertising Block has attracted as many as 3.4 million viewers* in front of their televisions, which translated into more than PLN 2.4 million to help the beneficiaries of the Polsat Foundation.

The campaign takes place annually in the run-up to Christmas with the aim of further emphasising the value of sharing and helping others at this special time.

 

In recent years, the Santa Claus Advertising Block has grown in popularity, involving more and more media and companies that decide to participate by donating part of their funds to the Polsat Foundation. The Santa Claus Advertising Block is therefore an important initiative that combines business with charitable support and mobilises the general public to be more sensitive to the fate of others, especially children in need.

 

The 21st edition of the Santa Advertising Block has shown, as each year, that we can count on exceptional commitment from our advertisers. Thanks to the cooperation of the sales departments at Polsat Media and the participating companies, an impressive amount of money has been raised. We are particularly pleased to see new partners joining the initiative this year. Together, we show that helping has real power and fits perfectly with the magic of the upcoming Christmas. Many thanks to everyone who has contributed to this success.

This year, the Santa Advertising Block was joined by:

 

Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonald’s Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Kujawski oil producer, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A., Pepco Poland Sp. z o.o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., pharmaceutical producer HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., dairy cooperative ‘MLEKPOL’ in Grajewo, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., pharmaceutical producer ‘POLPHARMA’ S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

 

* The number of viewers determined on the basis of data from Nielsen Media, edited by Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

oferta