Super Bowl 2025 na antenie Polsatu!

10 lutego 2025

Super Bowl 2025 na antenie Polsatu!

To było prawdziwe święto sportu i rozrywki! Super Bowl 2025, jedno z najważniejszych i najbardziej widowiskowych wydarzeń na świecie został wyemitowany na antenie Polsatu, na kanale Polsat Sport 1, a także w streamingu w Polsat Box Go. Dzięki temu polscy widzowie mieli wyjątkową okazję, by doświadczyć emocji związanych z wielkim finałem NFL. Transmisję w Polsacie komentował wybitny znawca NFL Andrzej Kostyra, który dostarczył widzom fachowej analizy i jeszcze większych emocji.

 

Tegoroczny Super Bowl, który odbył się w nocy z niedzieli na poniedziałek, przyciągnął przed ekrany fanów sportu – transmisja na Polsacie i Polsacie Sport 1 zgromadziła widownię znacząco wyższą niż programy emitowane zazwyczaj o tej porze. Średnia minutowa oglądalność wśród widzów A4+ wyniosła prawie 100 tysięcy osób, a łączny udział w widowni komercyjnej osiągnął 8,5%.

 

W tegorocznej edycji, już 59. w historii, zmierzyły się zespoły Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles. Dla Chiefs stawką był nie tylko tytuł mistrza, ale również zapisanie się w historii NFL poprzez zdobycie trzeciego mistrzostwa z rzędu – osiągnięcia, którego jeszcze nikt wcześniej nie dokonał. Niestety dotychczasowi mistrzowie nie zdołali po raz drugi obronić tytułu. Lepsi okazali się Eagles, wygrywając 40:22.

 

Super Bowl od lat to nie tylko sportowe emocje, ale także spektakularne show, na które czekają miliony widzów. Tegoroczny Halftime Show należał do Kendricka Lamara, który dołączył tym samym do prestiżowego grona artystów, takich jak Michael Jackson, Rolling Stones, Beyoncé czy Eminem. Na trybunach stadionu w Nowym Orleanie nie zabrakło też gwiazd światowego formatu, a cała produkcja telewizyjna wykorzystywała ponad 100 kamer, by dostarczyć widzom najlepsze ujęcia i niesamowitą jakość transmisji.

 

Poza widowiskiem sportowym i muzycznym, Super Bowl to również czas największych kampanii reklamowych. Koszt 30-sekundowego spotu w tym roku wyniósł od 7 do 8 milionów dolarów, co tylko podkreśla globalne znaczenie tego wydarzenia.

 

 

SUPER BOWL 2025 ON POLSAT!

 

It was a real celebration of sport and entertainment! Super Bowl 2025, one of the most important and spectacular events in the world, was aired on Polsat, on Polsat Sport 1, and also streamed on Polsat Box Go. This gave Polish viewers a unique opportunity to savour the excitement of the NFL Grand Final. The broadcast on Polsat was commented on by the prominent NFL expert Andrzej Kostyra, who provided viewers with expert analysis and even more emotions.

 

This year’s Super Bowl played on Sunday night attracted sports fans to their screens – the telecast on Polsat and Polsat Sport 1 gathered an audience significantly larger than programmes usually aired at this time. The average minute-by-minute viewing rates among A4+ audiences reached nearly 100,000 people and the total share of the commercial audience hit 8.5%.

 

This year’s edition, the 59th in history, saw the Kansas City Chiefs and Philadelphia Eagles teams face off. For the Chiefs, the stakes were not only the champion title but also a place in NFL history by winning a third consecutive championship – something no team had ever accomplished before. Unfortunately, the previous champions were unable to defend their title for the second time. The Eagles proved better, winning 40:22.

 

The Super Bowl has for years not only been about sporting excitement but also a spectacular show that millions of viewers look forward to. This year’s Halftime Show belonged to Kendrick Lamar, who thus joined the prestigious ranks of artists such as Michael Jackson, the Rolling Stones, Beyoncé and Eminem. The stands of the stadium in New Orleans were filled with world-class stars and the entire TV production used over 100 cameras to provide viewers with the best shots and an incredible broadcast quality.

 

Apart from being a sports and music spectacle, the Super Bowl is also the time for the grandest advertising campaigns. The cost of a 30-second spot this year was between $7 million and $8 million, which only underlines the global prominence of the event.

oferta