Dzięki nawiązaniu współpracy z agencją Spicy Mobile, Polsat Media poszerzy swoją ofertę w zakresie aplikacji mobilnych, łącząc powierzchnię reklamową oferowaną dotychczas przez Mobiem, z nowymi zasobami pochodzącymi ze Spicy Mobile. Nowy produkt będzie oferowany pod nazwą Polsat Media Mobile.
Połączenie oferty Mobiem i Spicy Mobile zapewni Polsat Media kompleksową, najszerszą na rynku ofertę w zakresie strategii, kreacji, realizacji kampanii reklamowych, big data oraz marketingu aplikacji mobilnych.
Mobiem to sieć reklamowa, oferująca kampanie reklamowe w aplikacjach mobilnych. Jest stworzona z niemal 2 000 popularnych aplikacji i gier, zainstalowanych na urządzeniach końcowych użytkowników. Technologia Mobiem precyzyjnie identyfikuje te urządzenia, dzięki czemu sieć dysponuje jednym z najbardziej precyzyjnych systemów targetowania reklam mobilnych w aplikacjach.
Spicy Mobile realizuje kampanie reklamowe o potencjale przekraczającym 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze poświęcone kanałowi „mobile”. Jest m.in. twórcą platformy emisji reklam w modelu programmatic (Spicy DSP) oraz pomysłodawcą pomiaru aktywności użytkowników na urządzeniach mobilnych (badanie Mobience). Od 2017 r. pod honorowym patronatem IAB Polska agencja wydaje raport poświęcony marketingowi mobilnemu.