Programmatic

Czym jest Programmatic?

 

Programmatic to automatyzacja zakupu reklamy w internecie wspomagana technologiami, które dokonują zakupu odsłon, w czasie rzeczywistym. Kupujący (reklamodawca) może z bardzo dużą elastycznością wybierać, odsłony które chce kupić. Zastosowanie technologii umożliwia zaoszczędzenie czasu i zasobów koniecznych do realizacji emisji reklamy.

 

Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Prosimy tylko o wiadomość na: bigdata@firma.interia.pl.

Zalety automatyzacji zakupu.

 

Emisja spersonalizowanych reklam, nabywanych w czasie rzeczywistym, skierowanych do wyselekcjonowanej grupy odbiorców to tylko jedna z zalet programmatic. W praktyce dzięki oferowanej w pakiecie technologii, możliwe jest przeprowadzanie zarówno kampanii wizerunkowych na formatach rich mediowych, jak i działań performance dzięki możliwości zastosowaniu dynamicznej optymalizacji kampanii.
Dostępna powierzchnia.

 

Modelem zakupu typu programmatic objęta jest cała powierzchnia Grupy Interia.pl. Miejsce emisji zakupionych odsłon będzie realizowane w zależności od rodzaju ustalonej umowy. Każdy Reklamodawca ma możliwość wyboru najlepszej dla siebie strategii, począwszy od szerokiej emisji w całym portalu, przez pakiety tematyczne, kończąc na wybranej sekcji ulubionego serwisu.

 

Formaty reklamowe:

 

Standard display:
Billboard
Double Billboard
Triple Billboard
Navibox
Halfpage
Rectangle


Video:
In-Stream VideoAd
Rich Media (TU: TABELE RICH-MEDIÓW)